Medlemslogin Opret ny profil

Rory Miller Seminar
Tilmeldingsfrist er overskredet

Hinnerup Karate har fornøjelsen af at præsentere en virkelig dygtig selvforsvarsinstruktør.

Inden for ”vores” verden er han en kæmpe stjerne, der nyder anerkendelse verden over.

Kort om Rory:

Rory Miller is one of the World’s leading experts in self-protection. He has been a Corrections Offi­cer, a Sergeant, a Tactical Team member and a Tactical Team Leader he has taught corrections and enforcement personnel skills from first aid to physical defense to crisis communication and mental health - from his west coast home in the US to Baghdad. (Søg evt på google el. Youtube)

Rory er amerikaner, og foredraget foregår på engelsk.

Dette er for dig, der gerne vil vide noget eller noget mere om bla. Strategi i selvforsvarssituationer. (Bla. At undgå dem), men også hvad der sker, når de er sket eller er uundgåelige. Særligt relevant er det jo desværre i den verden, som vi lever i nu med stigende terror, overfald på unge piger til koncerter mv.

Rory tænker, som vi gør i Hinnerup Karate, nemlig undgå konfrontationer så vidt muligt, men vær klar hvis de sker eller lær at forudsige dem. Rory er meget modtagelig for spørgsmål og diskussioner og heri inddrage sine egne erfaringer.

03.10.2017
06.10.2017 kl. 10.00 - 08.10.2017 kl. 16.00